söndag 19 april 2009

Klassfest

Igår var det återträff! Måste säga att jag hade det himla kul!! tyvärr vart jag lite överförfriskad (oväntat...??) och åkte hem runt midnatt (enligt snyggingen). Vaknade imorrse med huvudvärk och lite ångest... jag har minnen av att jag dansade "sexigt" dvs jag gjorde förmodligen bort mig helt på dansgolvet... verkar som om jag får ha kvar tönt stämpeln tills nästa återträff... härligt! :)
Kul var det iaf att prata med alla klasskamrater! Just det, jag vann ju även en snapps på en sångfråga... jag är sämst på sånger men den här kunde jag.... bloodhound geang!! Måste iaf säga att Färila skola regerade och att vi borde ha vunnit fler frågor för vi va faktiskt snabbast! Men men...

kl är 15:25 och jag sitter fortfarande i min pyamas! det är ändå inte en fin dag! ska nog ändå snart ta mig i kragen å släpa mig ut för att göra några ärenden.

Inga kommentarer: