fredag 24 april 2009

En bra dag

Det hade jag igår, va ute på roliga ärenden hela dagen. Såg älg, rådjur, vitsippa, blåsippa och en myrstack som kryllade av liv! solen sken och det luktade vår! Helt underbart. Inte nog med det så har båda mina projekt kommit frammåt med rask tackt och jag kan nu ana att de inte är omöjliga att slutföra! På kvällen träffade jag goda vänner och vi fördjupade oss i minnen från tonårs (eller tidig vuxen)tiden. mycke skratt.

Idag ska jag till reningsverket på studiebesök :) hur var det nu... rensgaller, sedimentation, flockning... osv. Förutom studiebesöket så ska jag samarbeta med chefen för reningsverket i ett av mina projekt så vi ska ha möte!

Ikväll kommer A på besök och det ska bli sjukt kul!!! Jag va ute och körde finbilen igår till hennes ära för att se om den fungerar.... bara den håller ihop så kan vi nog ta oss runt me jettan :) Har inga färdiga planer för helgen men vädret ska iaf vara fint så det blir nog en del promenader och mycket fika!!
på tal om fika så ska jag gå å dricka morgonkaffe nu!
Ha en toppendag allihopa

Inga kommentarer: