fredag 3 april 2009

Fredag

Och första praktikveckan är klar utan större missöden :) Är Väldigt nöjd med att jag valde Huddik... jag kanske tjatar nu men det är verkligen en super bra stämning på kontoret och det känns väldigt bra att vara här. Personalfesten var lugn men lyckad! Lekar, sånger, batsu och vinprovning (med ögonbindel) var några av inslagen! NU sitter jag, nöjd men sjukt hungrig och väntar på att pappas pizza ska bli klar! Nästa vecka är det dessutom kortvecka, Upp till ume bär det av! *längtar*

Ett spännade besked fick jag idag. Jag är med största sannolikhet antagen till ett universitet i Kanada. Inte det första jag sökte utan ett annat.... Ångest blandad med spänning!!! Jag vet ju inte om jag egentligen vill, det vart ju inte de universitet jag hoppas på .... men känner att en sån chans får jag aldrig igen.... jag lovade att lämna besked om hur jag ska göra snart, så efter påsk måste jag ha bestämt mig :/

har även fått skattebesked!! TJOHO!!! finns det nån fördel med att jobba bara sommar så är det att jag får tillbaka på skatten!

Ha en Superduper helg allihopa!!!!

1 kommentar:

Jennie sa...

KANADA? Darling ja tycker du är för långt borta som det är :)