onsdag 1 april 2009

tjoho

Idag fick jag äntligen komma ut från kontoret! de två första dagarna har jag mest läst och pratat med folk så det va himla kul att äntligen få se lite av arbetet. Åkte ut på sokolor för att kolla hur de nya städreglerna fungerar (vissa klassrum städas varannan dag istället för varje dag) och va ute på ett klagomål! mycket roligt!

Jag blir så himla glad när jag träffar en massa inspektörer som älskar sitt jobb och verkligen brinner för sina uppgifter. Alla verkar så himla vettiga!! jag hoppas att jag kommer bli en vettig inspektör och att även jag kommer... i alla fall gilla mitt jobb. Imorr blir det ut på ett PCB ärende, bygglov och en livsmedles inspektion! PÅ kvällen är det personalfest tema sällskapsresan... ska bli kul!

Nu ska jag till mormor och fika!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar ha det bra :-) Ta´re lugnt på personalfesten! Kom gärna förbi när det passar.
Kram från moster

Anonym sa...

Låter himla trevligt det där! Ska bli kul att få komma ut på praktik för mig i sommar känner jag =) //Katja