måndag 25 maj 2009

uppdatering

Det bloggas inte så flitigt nu! Har ingen ork... och inte så mycket lust just nu heller! När jag börjar jobba lite mer normala tider kanske det förändras! tror även att de flesta som läser bloggen är relativt uppadterade om mitt liv ändå... :) Här kommer iaf några uppdateringar:

*Kanada är helt klart nu och jag åker förmodligen.. jag skriver förmodligen för att det är för läskigt att säga att jag åker defenitivt.... :)

*2 veckor kvar på parktik... jag kommer sakna hudik! människorna jag jobbar me är super trevliga och jag skrattar massor... men jag hoppas ju förstås att jag får skratta massor i ljusdal med!

*Jag har en lägenhet i ljusdal över sommarn tillsammas med en kompis!! tjoho för att slippa pendla! (dessutom hade pappa sönder bilen så jag hade behövt ta cykel!!)

*Det är jätte grönt hemma!!! Härlig känsla!! Sommarn har kommit!

Kram tills nästa gång!

Inga kommentarer: