tisdag 18 maj 2010

full rull... typ

Inte riktigt! För typ alla andra på kontoret är det de men jag har ganska lagom mycket att göra tycker jag! Nästa vecka ska jag upp till Ume å redovisa ex-jobb. Är inte alls pepp.. vill helst att det skulle vart klart redan. Men ska bli skönt att få lite "semester" om jag nu kan kalla det så!

Bloggen har fått ett tema. Foto! blir inte nå stor ändring förrutom att jag kommer komentera mina egna bilder och betygsätta dom! Kommentera gärna och ge både ris och ros! Jag strävar efter att bli en bättre fotograf!


Bilden:
Inspiratin: Underbar vårdag med fika ute! Kan inte bli bättre 1a vecka på jobbet!
Lärdom: Även om jag tar ett nära foto är bakgrunden fortfarande viktig för helheten.
Betyg: 6 av 10. Vet inte om koppen passar in eller ej. Synd att jag inte fick med hela trädet. Men blir glad av den och tycker att en känsla i bilden är viktig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klockren bild tycker jag, koppen gör bilden med de blå blommorna:) Fota på vett ja..

Kram A

Anonym sa...

Jättefin bild!! <33
Jag visste föressten inte att du tycker om att fota!

Majsan sa...

Tack :) Jo, intresset har växt sakt amen säkert! kommer nog aldrig bli nå proffs.. men så länge de e kul så!